Hallo Allemaal,

Ik heb een zoontje van acht jaar,die al vanaf zijn tweede bekend is met autisme.Ik heb zelf er veel moeite mee gehad om mijn zoontje ergens te laten verblijven.Het zijn tenslotte vreemde mensen en aangezien mijn zoontje niet kan praten was het erg lastig voor mij om die stap te maken.Ik heb nog een dochter van 12 jaar oud die ook haar ouders nodig had/heeft.Inmiddels ben ik al jaren verder,met een stel lieve zorgverleners.Het zag er zo uit; Ik werkte zelf met verstandelijk gehandicapten,waaronder ook autisten.Ik heb de knoop doorgehakt en besloot samen met mijn zorgverleners voor mezelf te beginnen.Ik kan me voorstellen dat er meerdere ouders zijn die op zoek zijn naar een goed verblijf,eventueel logeer en naschoolse opvang voor hun kind.Ik probeer mogelijk te maken waar ik zelf naar op zoek was.De opvang die aangeboden wordt door mij is voor alle kinderen met gedragsproblemen.Het is zo dat u de mogelijkheid hebt om vanuit huis te kunnen kijken hoe uw kind zich vermaakt.Mocht u intresse hebben neem gerust contact met mij op. sanita@quicknet.nl

MVG Sanne