opvang autisch neefje

  • titia

    Hallo, ik ben een tante van een ernstig autistisch/geestelijk gehandicapt neefje. Echt niet meer thuis te hanteren. Vele opvangcentra kunnen hem niet meer hebben. Zij heeft hem nu hele dagen thuis en dat is zo zwaar voor haar. Het kind is 9 jaar, een jongen. De moeder heeft nog geen plaats gevonden. Wie kan helpen?

  • Marije Bosman

    Hoi,

    In welke woonplaats omgeving wordt er hulp gezocht?

    Met vriendelijke groet,

    Marije Bosman

    www.bosmaninterim.nl

  • titia

    Groningen en omgeving.

    m.v.g.

    TitiaMarije Bosman schreef:

    >

    > Hoi,

    >

    > In welke woonplaats omgeving wordt er hulp gezocht?

    >

    > Met vriendelijke groet,

    >

    > Marije Bosman

    > www.bosmaninterim.nl

  • titia

    Wat ontzettend lief. Bedankt. Ik zal het doorgeven. Volgens mij heeft de moeder al van alles geprobeerd. Het jongetje is nl heel erg sterk, bonkt en klimt overal op. Ook niet te tillen zo zwaar. Het zal moeilijk worden.

  • Danielle k

    Hallo,

    Ik las uw vraag/oproep op internet.

    Wij zijn een zorgboerderij en bieden dagbesteding, logeeropvang maar ook vrijetijdsbesteding voor jongeren maar ook kinderen v.a 5 jaar met een beperking . Wij zitten in Scheemda, en Blijham.

    Wij bieden de kids een gevarieerd, maar gestructureerd programma aan. o.a Verzorgen van de dieren, maar ook het stimuleren en begeleiden van sociale contacten, en hoe daar mee om te gaan. Ook bouwen we hutten, en doen we creativeactiviteiten.

    Wij werken met de methode Geef me de Vijf van colette de bruin.

    Heeft u intresse neem gerust contakt met ons op, of kijk eens op onze site van Mens en dier

    Dit alles word betaald via de awbz dus pgb

  • Annet van Prooijen

    Ik heb je berichtje gelezen waar wonen jullie. Ik heb affiniteit en ervaring met autistische kinderen. Graag zou ik willen weten of het nog nodig is en of ik wat voor jullie zou kunnen betekenen. Met vriendelijke groeten Annet van Prooijen

    www.kinderbureauannet.nl

    06-42414154

    Zwolle