daten

  • ema

    Ik ben een vrouw van 26 jaar en mogelijk autistisch.

    Ik heb nooit echt aansluiting kunnen vinden bij mensen,wel geprobeerd maar het lukt niet om een gelijkwaardig contakt op te bouwen.

    Ik zoek een jongen om gezellige dingen mee te doen.Bios,zwemmen enz

    Hij moet licht autistisch zijn er leuk uit zien opleiding is niet zo belangrijk.Met jongens geboren tussen 22 december en 20 januari schiet ik het best op.Hij moet liefst hetero zijn.

    Ik ben niet op zoek naar:jongen in een rolstoel(ik zit ook niet in een rolstoel)

    Kent u iemand of bent u iemand die interesse heeft?Dan hoor ik dat graag in reactie.

    Bedankt.

  • Kees

    Dit zijn nu de oproepen waar we het voor doen hier, veel succes ema.

  • jan d

    hallo,

    ik ben jan en ben 36 jaar en woon in bovensmilde.

    ik woon al 16 jaar op mezelf en heb diabetes type 2 (spuit 4x daags).

    ik heb een vaste baan in het groen en werk vaak met bosmaaiers en zit vaak op de grote zit maaier.en volg de opleiding bbl2 (bomen,planten,(on)kruiden kennis in hey nederland als latijnse namen

    heb als hobbies: wandelen,vissen,tuinieren,tv/radio luisteren en internetten,lekker eten (uit eten).en zit bij de vrijwillige brandweer

    heb als huisdieren: hond (duitse herder),kanarie en goudvissen in de vijver.

    zag je advertentie staan en reageer er ff op omdat deze me aansprak.

    ik heb geen autisme ! maar weet er wel mee om te gaan maar ik heb wel diabetes type 2 en moet me nu 4x daags insuline spuiten.

    zou het leuk vinden als we eens konden afspreken en dan iets gaan eten ? de afstand maakt me niet uit en hoop dat het voor jou ook geen probleem is ?

    hoor het wel van jou als het jou ook leuk lijkt !.

    groetjes,

    jan

    e-mail: jenniedolfijn@home.nl

    tel:06-14654192

  • Desiree

    Hoi Erna,

    Ik ben al een paar dagen op zoek voor mijn broertje op internet hoe hij in contact kan komen met een leuk maatje. Mijn broertje is 30 grappig want hij is tussen jou aangegeven datum geboren. Hij is autistisch, heeft een baan bij tpg pakketdienst. Maar het probleem is dat hij moeilijk of om het zo te zeggen geen contact kan leggen. Hij doet graag leuke dingen in zijn vrije tijd, geen disco's of cafe bezoeken daar houd hij absoluut niet van. Hij heeft geen vriendin en geen vrienden een eenzame ziel dus om het zo te zeggen, en het rare is hij ziet er toch echt niet verkeerd uit. Hij heeft een aantal teleurstellingen achter de rug en is om het zo gezegd meerdere malen financieel uitgekleed. Ik vind het heel zielig voor hem dat dit hem overkomt, maar hij vertrouwd iedereen, ziet het kwade niet in de mensen. Afgelopen weekend was hij bij mij op visite en vroeg mij of ik misschien kon helpen om in contact te komen met mensen en sindsdien ben ik dus aan het zoek op internet, maar het valt niet mee om iets te vinden, een bijeenkomst voor autistische mensen of iets anders te vinden hoe hij contacten kan leggen. Misschien dat je iets van je laat horen en misschien dat mijn broertje nu wel een keer een leuk en eerlijk maatje treft, dat is mijn grootste wens om hem ooit eens gelukkig te kunnen zien. Er is nog zoveel te vertellen maar misschien kan hij dat beter zelf doen aan jou ik ben immers maar zijn grote zus meer niet. groetjes Desiree

  • Desiree

    Hoi Erna,

    Stom van me ik ben in mijn berichtje vergeten het email adres van mijn broertje door te geven dat is:

    richard_kemp@hotmail.com

    groetjes Desiree

  • Eefje Castelijns

    Ik ben een vrouw van 28 jaar met mogelijk het asperger syndroom.

    Aanlsuiting vinden met andere heb ik altijd als lastig ervaren.

    Ik zoek een lieve, gezellige jongen om eens naar de bioscoop te gaan, een stukje te wandelen of………..

    Spreekt dit jouw aan en vind jij het leuk om eens iets af te spreken, dan hoor ik graag van je!

    Groetjes

  • Mark

    Hoi Ema,

    Uit welke omgeving kom je?

    Ik heb zelf ook een contactprobleem. Bij mij is het ooit een ‘aan autisme verwante stoornis’ genoemd.

    Ik ben 36 jaar, maar ben in maart jarig, dus niet tussen 22 december en 20 januari.

    Voor mij is het ook belangrijk als je er leuk uitziet. Ik begon mijn reactie met de vraag waar je woont, want ik heb het liefst iemand bij mij uit de buurt.

    Dit uit praktische overwegingen. Ik zou nog meer kunnen schrijven, maar laat ik het eerst hier maar even bij laten en kijken wat jij hierop schrijft.

    Groeten, Mark.

  • Mark

    Hoi Eefje,

    Ik ben een jongeman van 36 jaar.

    Eerder vandaag heb ik op bovenstaande oproep van Ema gereageerd, maar toen zag ik dat deze oproep al op 11 mei geplaatst was.

    Verder weet ik niks van jullie, dus ben ik maar bij de bovenste dame begonnen met reageren…

    Jouw oproep is beduidend recenter; van 3 augustus en dus meer kans dat ik een reactie krijg.

    Graag zou ik willen dat je bij mij uit de buurt komt, i.v.m. lange afstanden en het daarmee gaande ongemak.

    Voor het geval het wat zou worden, natuurlijk. Laten we eerst eens een paar keer over en weer mailen.

    Ik vind het uiterlijk wel belangrijk.

    O ja, ik heb zelf een ‘aan autisme verwante stoornis’ en ga wel naar een autisme-soos hier bij mij in de stad, maar daar heb ik behalve eens een praatje geen contact buiten de soos om met andere jongemannen voor vriendschap of vrouwen voor wat meer.

    Nou, hier laat ik het maar even bij en ik ben benieuwd naar een reactie van jou.

    Groeten, Mark.

  • Mark

    Even dit: ik heb wel twee vrienden, maar niet via de autisten-soos. Dit had ik wat verwarrend getypet, zag ik toen ik het terug las.

    Ik bedoelde dat ik op de soos wel eens een praatje heb, maar buiten de soos om niet met iemand van de soos contact heb.

    Dit even om het correct weer te geven.

  • ema

    Interessant berichtje van je,maar ik zoek mannen van mijn leeftijd.

    Helaas kan ik voor jou geen uitzondering maken Mark.

    Veel succes!