daten

  • Mark

    Hoi Ema,

    Dat je iemand zoekt van je eigen leeftijd staat er niet bij, maar nu is er duidelijkheid.

    Je hebt deze oproep al op 11 mei gedaan en daarna niet meer gereageerd en daarom verbaast het mij dat je uberhaupt nog hebt gereageerd.

    Zelf ga ik sinds januari 2008 naar een autistensoos hier in de stad. Doe jij ook zoiets?

    Groeten, Mark.

  • ema

    Ik ben nog nooit naar een autistensoos geweest,maar het is prettig om met mensen op dezelfde golflengte te zitten voor de verandering.

    Waarom zijn er zo weinig sociale werkplaatsen voor autisten?Wie vindt dat er meer sociale werkplaatsen en scholen voor autisten moet zijn?

    Ik vindt van wel.

    Ik werk part time bij een sociale werkplaats en vindt het niet echt leuk.Ik wil wel geld verdienen ,maar doe daar naast gelukkig ook dingen die beter bij me passen en waar ik wel blij van wordt

    Vertel me jullie verhalen a.u.b.

  • Mark

    Zelf heb ik ook op een sociale werkplaatst gezeten en vond het vreselijk. Het lijkt me geen goed idee om speciale werkplaatsen en scholen voor autisten te stichten, omdat wij nu eenmaal een minderheid zijn en je hebt toch het meest te maken met niet-autisten. Dan kun je maar beter oefenen door zoveel mogelijk gemengd met elkaar op een werkplaats of school te zitten.

    Voor wat betreft de soos waar ik heen ga; daar ben ik niet kapot van, maar ik ga er maar mee door bij gebrek aan beter.

    Het is wel, wat je zegt, dat je dan eens ervaringen uit kunt wisselen met lotgenoten, maar verder is er helaas voor mij geen vriendschap of relatie uit voortgekomen.

    Ik werk momenteel ergens op een administratie als enige jongen tussen allemaal vrouwen. Dit heb ik ook meegemaakt op de sociale werkplaats.

    Geen succes en binnenkort stop ik ermee. Dit is al ter sprake gekomen tijdens een gesprek met het hoofd van de afdeling en mijn jobcoach.

    Nu maar vrolijk wat nieuws proberen in een gemengde (mannen en vrouwen) afdeling. Hopelijk dat dit binnen afziendbare tijd verwezenlijkt kan worden.

    In mijn vrije tijd rommel ik maar wat aan; ik heb wel bezigheden waardoor de tijd snel gaat, maar gelukkig ben ik er niet mee.

  • ema

    Ik heb een leuke site gevonden op internet waarvan ik echt in een deuk lig.

    Bekende Nederlanders die per direct van de buis af moeten hahaha

    Forum.scholieren.com top 5 meest stomme tv-persoonlijkheid

    Pak een fles wijn erbij en je hebt een leuke avond hahaha

  • Desiree

    Vreemde reactie's allemaal Ema waar mensen met autisme zeker niet op zitten te wachten. Mensen met autisme willen graag serieus worden genomen dus wat valt er te lachen. Sommige mensen moeten ze per direct van een forum afhalen waar ze totaal niets te zoeken hebben. In jou geval zou ik zeggen pak zelf die fles wijn erbij en ga op zoek naar een forum dat wel in jou straatje thuis hoort en dat is zeker niet het forum voor autistische mensen. Triest vind ik dit, erger nog het feit dat je een forum vol klad zonder enige notie van autisme te hebben dat vind ik nog triester.

  • ema

    Desiree Schreef:

    ——————————————————-

    > Vreemde reactie's allemaal Ema waar mensen met

    > autisme zeker niet op zitten te wachten. Mensen

    > met autisme willen graag serieus worden genomen

    > dus wat valt er te lachen. Sommige mensen moeten

    > ze per direct van een forum afhalen waar ze totaal

    > niets te zoeken hebben. In jou geval zou ik zeggen

    > pak zelf die fles wijn erbij en ga op zoek naar

    > een forum dat wel in jou straatje thuis hoort en

    > dat is zeker niet het forum voor autistische

    > mensen. Triest vind ik dit, erger nog het feit dat

    > je een forum vol klad zonder enige notie van

    > autisme te hebben dat vind ik nog triester.

    Waar bemoei jij je me diarree (desiree),met je nep autistische broer van je.

    Op mijn pagina zet ik wat ik wil ouwe hoer.Daar heb jij niks over te zeggen.

    Ga je lekker met de andere onderwerpen bemoeien oerlelijk gedrocht.

    Ik heb een leuk contact met de anderen dus hou maar gauw je mond.

    Hulp aan school voor autisme Sri lanka komt zeker ook bij jouw vandaan,rara waarom niemand op je posting reageert,omdat ze allemaal doorhebben dat je niet deugd.Zo, ik ben klaar met je!!!

  • Desiree

    Zo zo ten eerste ken jij mij niet Ema dus niet zomaar oordelen. Ten tweede het taal gebruik van jou kant lijkt mij meer overeenkomen met psychische stoornissen, het laat dus duidelijk merken en zien hoe jij daadwerkelijk in elkaar zit.

    Ten derde autistische mensen oordelen niet op de manier hoe jij dit nu doet dus hoe bedoel je je bent autistisch.

    Zoals ik al zei autistische mensen willen graag gerespecteerd worden, enige respect heb jij totaal niet voor deze mensen.

    Ik neem het je kwalijk wat jij mijn broertje hebt aangedaan, je hebt ze dus echt niet allemaal op een rijtje staan.

    Ik kan mij totaal niet echt voorstellen dat jij leuk contact met andere hebt tenzij andere mensen jou onsmakelijke mailing

    op prijs stellen, dat kan er bij mij niet in. Als laatste, je zegt het zelf al de enigste die niet spoort ben jij zelf Ema.

    doei doei

  • Desiree

    o bijna vergeten Ema er zijn natuurlijk meer mensen met dezelfde naam maar maak je niet druk

    ik ben niet de Desiree van Sri lanka, dus zou je toch nog even moeten verder puzzelen wie dat is dan.

    Fijne dag verder en het beste, doei doei

  • ema

    Wie heeft er iets leuks meegemaakt vandaag?

  • wijzijnuniek@creacarina.nl

    hoi

    ik zag je oproepje en wil gewoon even weten in welke omgeving je woont voor dat ik in gesprek ga hierover met een jongen die bij mij in huis woont en heel graag een vriendin zou willen hebben waar hij leuke dingen mee kan doen.Hij woont zlef in apeldoorn en is 20 jaar.

    groetjes c