Vriendschap/relatie gezocht met m/v

  • Leaf of Lorièn

    Hoi,

    Ik ben Ayellet en ik ben 22 jaar. Ik heb het syndroom van Asperger. Ik heb nog nooit een echte relatie gehad en ben daar nu wel aan toe. Ik ben niet zeker van mijn geaardheid, ik ga er op dit moment van uit dat ik biseksueel ben. Ik sta in ieder geval open voor een relatie met beide seksen. Ik zoek iemand in de leeftijd van 19-27 jaar. Ik ben op zoek naar iemand met humor, die zichzelf goed verzorgt, een open houding heeft en houdt van films kijken en muziek maken/luisteren. Wat betreft muziek gaat mijn voorkeur uit naar metal. Ik ben een grote fan van Nightwish, Epica, We Are The Fallen, Evanescence, Eluveitie en een heleboel andere metalbands. Qua films ben ik gek op heel veel actie en fantasyhorror zoals Resident Evil. Maar ook ben ik gek op The Lord of the Rings (de films dan). Ik ben dus op zoek naar op z'n minst vriendschap, eventueel een relatie.

    Groetjes en wie weet tot ziens,

    Ayellet

  • sid_webmail@hotmail.com

    Beste Ayellet,

    jouw berichtje sprak mij aan omdat ik net als jij geinteresseerd ben ik fantasy en horror. Net als jij speel ik Resident Evil. Toen ik jong was heb ik alle delen hiervan intensief gespeeld. Vandaag de dag speel ik met name het onderdeel ‘the Mercenaries’ omdat je dit online kunt spelen met andere mensen samen. Ik ben een jongen van 23 jaar, en kan mezelf omschrijven als een zeer hoog functionerende Asperger persoon. Zo heb ik een HBO lerarenopleiding afgerond en ben momenteel actief binnen de lokale politiek. Daarnaast studeer ik filosofie en geschiedenis op masterniveau aan een universiteit. Een nadeel is dat ik door mijn hoge intelligentie vaak geen aansluiting vind bij leeftijdsgenoten. Omdat ik dan deze diagnose heb (AS) uit ik sowieso niet altijd mijn diepere emoties. Ik kan goed met mensen omgaan, dat is dan ook mijn baan, maar ik heb van binnen het gevoel dat ik toch alleen sta en mensen mij niet echt begrijpen. Nu ik jouw advertentie gelezen heb heb ik goede hoop dat wij elkaar misschien toch beter kunnen aanvoelen. Mijn hobbies zijn sporten, lezen, films kijken en zoals al aangegeven het spelen van computergames.

    Groetjes , en misschien tot een volgende e mail

  • romain

    heej ayellet, hoe gaat t met je?? wat jmmr dat je nog nooit n relatie hebt gehad, maar beter laat dan nooit toch! ik ben romain een 27jr jongen uit maastricht met adhd en pdd nos. 22 jr dat jij bent vind ik n mooi leeftijd. ik werk in de keuken van n activiteitencentrum en ben vrijwilliger met gehandicpaten zwemmen, dus sociaal bezig zijn vind ik fijn. ik vind humor in t leven belangrijk. zou fijn zijn als m'n toekomstige vriendin dit heeft. verder doeik aan hardlopen en fietsen en vind persoonlijke verzorging belangrijk.ik sta voor veel dingen open en kijk graag films( thrillers, komedie, sf. en actie. lord of the riongs vind ik GEWELDIGE films. hoor ik van je?? sjeufkuh@hotmail.com

  • Leaf of Lorièn

    Hoi Romain,

    Bedankt voor je mailtje. Het spijt me dat ik nu pas reageer, maar ik moest de tijd nemen om iets te beslissen. Helaas is het mij duidelijk geworden dat deze manier voor mij toch niet de juiste blijkt te zijn. Ik wil toch liever eerst iemand in levende lijve ontmoeten. Ik hoop dat je niet al te teleurgesteld bent.

    Groetjes, Ayellet

  • Leaf of Lorièn

    Hoi Sid,

    Bedankt voor je mailtje. Het spijt me dat ik nu pas reageer, maar ik moest de tijd nemen om iets te beslissen. Helaas is het mij duidelijk geworden dat deze manier voor mij toch niet de juiste blijkt te zijn. Ik wil toch liever eerst iemand in levende lijve ontmoeten. Ik hoop dat je niet al te teleurgesteld bent.

    Groetjes, Ayellet

  • Martijn Broers

    Hoi Ayellet,

    Ik wil graag rageren op jou berichtje.

    Kom je hier vandaag of morgen met mij op terug?

    groeten Martijn