maatje gezocht

  • Gerbrand

    Hallo allemaal,

    Omdat ik het leuk zou vinden om wat andere mensen te ontmoeten, wil ik hier een oproepje plaatsen.

    Ik ben Gerbrand, 45 jaar oud en woon zelfstandig in de kop van Overijssel. Ik heb een lichte vorm van ASS denk ik, waardoor ik het lastig vind om nieuwe contacten te maken. Mijn hobbies zijn: fotografie, evenementen bezoeken, stedentrips maken zowel in binnen- als buitenland, wandelen, enz. (te veel om op te noemen).

    Ik geniet ervan al deze dingen te doen, maar het zou nog leuker zijn om dit met meerdere mensen te doen.

    Lijkt het je leuk om een keer iets gezelligs te doen. Dan kunnen we eerst via de mail of chat met elkaar kennis maken.

    Ik hoor graag van je.

    vriendelijke groet,

    Gerbrand

  • bergsepaul

    Hallo Gerbrand,

    Ik zou het leuk vinden ervaringen met je uit te wisselen. Ik weet nu 4 jaar dat ik PDD-NOS heb, en wel in die mate dat ik nu in de WIA zit. Ik ben 41 jaar en woon in Bergen op Zoom. Ik ben getrouwd. Mijn hobby's zijn o.a. fotografie, wandelen, marathonlopen en fietsen. Ook ik leg moeilijk contacten. Ik ben benieuwd naar je antwoord.

    Paul

  • Viola_D

    Zoek je ook een vrouwelijk maatje?of moet ik het anders zien? Ik ben een 40 jarige vrouw

    met 2 kleine kindjes welliswaar nog wel gehuwd maar meer uit financiele oogpunt.

    Ik heb een ASS stoornis en een man die zich in alles voor zich claimt terwijl het gevoel

    niet wederzijds is.

  • peter22

    Heee allemaal,

    Helaas ben ik best wel jong (22) voor jullie. Maar ik zoek ook contacten met mensen die hetzelfde ervaren (ASS) als ik. Kom ook uit Overijssel (regio Twente).

    Groetjes Peter