contact gezocht

  • chantal

    hallo,

    ik ben chantal en ben 22 jaar vorig jaar is bij mij ontdekt dat ik een vorm van autisme heb

    dit jaar is het zeker verklaart en heb ik pdd-nos (lichte vorm)

    nu zoek ik een lot genoot waarmee ik als eerst mee kan msn-en en daarna zien we wel of het klikt

    mij hobby's zijn : Dieren,Computeren(De sims 3 vooral),Shoppen,ergens drinken ook altijd gezellig en Paranormale beurzen (hou je van dit laatste niet maakt het mij niet uit want sla er niet in door ofzo :P) oja en bakken (taarten ect.)

    lijkt het je leuk om contact met mij te hebben mail gerust

    groet chantal

  • bergsepaul

    Hoi Chantal,

    Ik zou het leuk vinden om contact met je te hebben. Ik ben 15 getrouwd (ik weet niet waar je naar op zoek bent;)), 41 jaar, sinds 4 jaar PDD-NOS-gediagnostiseerd, volledig afgekeurd (WIA; WAO maar dan definitief(?)). Mijn hobby's zijn marathonlopen, computeren (geen spelletjes), wandelen, fietsen. Ik woon in Bergen op Zoom.

    Ik ben benieuwd naar je antwoord.

    Paul

  • popcron1990@hotmail.nl

    hey chantal ik ben wel geïnteresseerd in jou om contact te zoeken met jou

    ik ben joshua mijn email is popcron1990@hotmail.nl en mijn hobby's zij tekenen computeren playstationen (op de ps3 en soms de 2) en ik hou van uit gaan

    en origami vouwen. en ik ben vrijgezel

    en ik woon in capelle a/d ijssel

    p.s. waar woon je ?

  • Daniel

    Hoi chantal,

    Mijn naam is daniel 27 jaar men zegt dat ik een lichte vorm van pdd-nos heb (ben het daar niet helemaal mee eens).

    Ik werk in een eco supermarkt. Mijn hobbys zijn uitgaan wandelen klein beetje gamen. Het lijkt me leuk om je een keer te ontmoeten.

    Ik woon op me zelf en heb 2 prachtige dwergkonijntjes.

    Het lijkt me leuk om wat meer van je te weten. Als je het leuk vindt stuur je me een email zodat ik een foto van me zelf kan sturen.

    groet

    Daniel

  • giannifox@live.nl

    hey

    hoe is het ? ik heb je oproep gelezen ik heet gianni ik ben een jonge man van 32 jaar oud. ik zit in een rolstoel en woon in zwolle en ik woon op me iegen en ik drum en ik doe veel aan chaten en drumen

    mijn msn : giannifox@live.nl als je met me msnen wil

    ik wil je leren kenen