zoek leuke maatje/jes om dingen te ondernemen

  • keco1992

    Hoi ik ben Kevin 21 jaar met diagnose pdd-nos/asperger en normaal intelligentie

    Ik zoek een leuke meid,eventueel relatie tussen de 17-27 jaar om leuke dingen mee te ondernemen zoals stedenbezoek,musea,muziek,fietsen,vakantie vieren,terrasje pikken en meer leuke activiteiten te doen.

    eventueel kan dit uitbloeien tot een relatie.

  • speedfight-3@live.nl

    0639146655

  • keco1992

    Geachte speedfight,

    Na aanleiding van je reactie met je bijbehorende telefoonnummer voor eventuele contacten en wat te late reactie van mijzelf zou ik het leuk vinden om met u in contact te komen,alleen jammer dat uw oproepje wat beknopt omschreven is,qua inhoud en wat je leuk vindt qua interesses.( schrik niet van mijn kritiek ,hoor dit is een tip voor een volgende keer om evt. ook interesses te beschrijven of iets langer te maken) Hierin kan ik wat moeilijker overeenkomsten zien met de bijbehorende interesses van mezelf in vergelijking met jouw interesses.

    Hier een globale profielsomschrijving van mij±

    Ik ben Kevin inmiddels 20 jaar en woon in de buurt van Gorinchem ong. 30 a 40 km van Uw woonplaats Amersfoort,maar Utrecht is te doen voor mij. Ik heb de diagnose pdd/nos richting asperger en ben op zoek naar vriendschappelijk contact met jongeren van 16 /26 jaar voor mailcontacten of activiteitcontacten. Ik bezit huidig geen vriendschappen voor leuke dingen te doen door ik een autistische stoornis heb. Mijn hobby´s zijn computeren,piano spelen, darten,zwemmen,relaxen,tv kijken,dingen bezoeken etc.

    Ik ben benieuwd of u mijn profiel leuk vindt met de bijbehorende interesses van mij en je misschien vriendschappelijke contacten wil.

    Ik hoor of zie graag je reactie tegemoet eventueel met jouw interesses,hobby´s

    Mijn mailadres is te bereiken op j.colijn9"kpnplanet.nl.

    Met hartelijke groeten Keco1992 oftewel Kevin

  • Iris

    hoi kevin ik ben ook 19 jaar en heb pdd nos ik kom zelf uit gorinchem

    mijn hobbys zijn terrasje pakken film kijken muziek fietsen lekker stuk lopen en nog veel meer

    ik heb hellaas veel moeite om vrienden te maken en die te houden

    ik hoor het wel groetjes iris