Geachte heer, mevrouw

Hierbij wil ik u vragen of u mij wilt helpen om meer bekendheid aan ons boek te geven?

Dit omdat we al heel veel mensen hebben kunnen helpen en steunen met ons verhaal.

Hieronder staat informatie over de inhoud en ik hoop dat u interesse hebt.

Alvast vriendelijk bedankt voor het lezen van mijn mail.

Met vriendelijke groeten,

Tonny Wanschers

“De afgelopen 20 jaar heb ik gezocht naar een boek als dit. Een boek waarin ik kon lezen wat het betekende om een kind met PDD-NOS te hebben. Er zijn genoeg boeken waarin staat wat de symptomen zijn van deze stoornis en wat deze diagnose betekent. Ik wilde antwoorden hebben op wat het betekende voor ons gezin en voor ons kind, wat je kunt verwachten en hoe de toekomst er uit zou zien. Nu is zo'n boek er eindelijk, ik heb het zelf geschreven…”

Samenvatting

Samen met haar zoon, die PDD-NOS heeft en een normaal IQ waardoor hij in staat is te beschrijven hoe zijn wereld eruit ziet, schreef Tonny Wanschers dit boek. Het is een boek dat gaat over trots, blijdschap, verdriet, humor, onmacht, onbegrip en liefde. Zij zijn al een eind op weg en hopen dat hun verhaal herkenning en steun geeft aan een ieder die met PDD-NOS te maken heeft.

Uit het boek

Mijn moeder bood aan om hem een nachtje in huis te nemen, zodat we in ieder geval een volle nacht konden slapen. Alleen het vooruitzicht van een hele nacht slapen, was al geweldig. Van te voren alles ingepakt, en goed voorbereid gingen we Jeroen brengen. Natuurlijk hadden we van te voren gezegd dat het wel eens lastig kon worden voor haar. Om twee uur ‘s nachts belde ze dat ze alles geprobeerd had en wanhopig werd van het gehuil. Vooral het feit dat hij bleef huilen en ze niets kon doen waar hij op reageerde, maakte het te moeilijk voor haar. Ze vond het zo zielig hem zo te zien huilen en het niet op te kunnen lossen. Ik wist precies wat ze voelde en haalde hem dus op. Het lukte haar dus ook niet. Aan de ene kant baalde ik ontzettend en aan de andere kant had ik ook een soort van opluchting. Mijn moeder is goed met baby’s en het lukte haar dus ook niet. Dan lag het dus blijkbaar niet alleen aan mij.

Prijs: € 15,95

Titel: 20 jaar leven met PDD-NOS

Auteur: Tonny Wanschers

Category: Biografieën

Geïllustreerd: Nee

Uitvoering/formaat: Paperback 12,5 cm x 20 cm

Aantal pagina's: 144

ISBN: 9789088343865

Verschijningsdatum: 19 december 2008