zaterdag/vrijetijds opvang gezocht

• eemland

Gastouder Yvonne in Barneveld (Gelderland) heeft een kleinschalige kinderopvang voor kinderen van 0-12 jaar. Daarnaast bied ik ook flexibele vakantie- en weekendopvang op maat voor deze leeftijden. Een weekendje weg zonder de kinderen is dus vanaf nu mogelijk!

Ik heb ervaring als A-verpleegkundige, ervaring in de GGZ zorg, als thuiszorgmedewerkster en als gastouder. Ook kinderen met een lichamelijke beperking en/of een psychische beperking (ADD / ADHD / PDD NOS/ ODD) begeleid ik en komen in aanmerking voor weekendopvang. Ook opvang op basis van een PGB is mogelijk.

Voor meer informatie kunt u mailen of kijk eens op mijn website www.gastouderyvonne.nl ,

met vriendelijke groet, Yvonne.

• nathalie en annika

hallo,

wij zijn bezig met het opzetten van logeerweekenden voor kinderen/jongeren met een beperking in de buurt van Rotterdam. msschien dat dit iets is voor uw zoontje?

groetjes Nathalie en Annika

• Marjolein

Kijk ook even bij autisme en ik, zij organiseren ook activiteiten op zaterdag, in Alphen a/d Rijn. Er is sowieso veel aanbod en veel verschil in prijs en kwaliteit. Goed zoeken en ervaringen van anderen navragen… succes!

• info@autistiek.nl

Beste Jorda,

Graag wil ik u op het volgende attenderen. Stichting Autistiek biedt weekendopvang voor kinderen in de leeftijd van 6-17 jaar. De weekenden vinden plaats in een vakantiepark in 's-Gravenzande (15 km. van Rotterdam) slechts enkele minuten naast het strand. De bungalows zijn huiselijk ingericht, er kunnen maximaal 6 kinderen verblijven met 2 begeleiders. De begeleiders zijn enthousiaste, professionele begeleiders die gegarandeerd 24uur beschikbaar zijn.

Tijdens de weekenden wordt er gewerkt aan het vergroten van de weerbaarheid en zelfredzaamheid van de kinderen. Daarnaast is het een leuke manier om contacten op te doen met leeftijdsgenootjes en om de ouders tijdelijk te ontzien van hun opvoedingsverantwoordelijkheden.

Stichting Autistiek streeft naar een veilige, vertrouwde en gestructureerde leefklimaat, waarin de kinderen zich volledig kunnen ontwikkelen.

Voor meer informatie www.autistiek.nl

• rspekking@kpnmail.nl

Hallo,

Wellicht kan ik iets voor u betekenen. Kijkt u eens op activeactivities.nl

Groet,

Raymond Spekking.