contact

  • nico27

    hoi ik zou graag nieuwe mensen leren kennen

    ben 28 heb adhd en pdd-nos

    groet nico

  • PanaromicTiger

    Hallo,

    Ik ben Leslie en ik ben een jongen met Asperger van bijna 22 jaar, ik woon thuis en heb begeleiding van de ambulante woonbegeleiding.

    Verder zit ik op de HBO en zoals je weet is het contacten leggen nogal moeilijk terwijl ik er wel behoefte aan heb.

    Ik zie dat je iemand zoekt om leuke dingen mee te doen, uiteraard zit er geen relatie in ha ha ha maar wie weet kunnen we samen wel dingen ondernemen.

    Ik houd van computers en gamen en films kijken en autorijden en vliegtuigen spotten.

    Wie weet zoek jij ook nog een maatje voor je vrije tijd en klikt het.

    Graag hoor ik van je.

    Mg,

    Leslie

    P.S. waar woon je dan trouwens?

  • Erik83

    Beste Nico,

    Ik ben Erik, ik ben 30 jaar en kom uit Haarlem.

    Ongeveer een half jaar geleden is er bij mij het syndroom van asperger vastgesteld ( een lichte vorm van autisme).

    Het lijkt me leuk om met je in contact te komen, en wellicht kunnen we een leuke vriendschap opbouwen.

    Mijn interesses zijn: bioscoop (films kijken), terrasje pakken, tafeltennis en nog wel meer.

    Welke plaats kom jij vandaan? En wat zijn jouw interesses?

    Mijn e-mail adres is: erikw2009@live.nl

    Het lijkt me leuk om wat van je te horen!

    Groetjes Erik

  • Erik83

    Beste Nico,,

    Ik ben Erik, ik ben 30 jaar en kom uit Haarlem.

    Ongeveer een half jaar geleden is er bij mij het syndroom van asperger vastgesteld ( een lichte vorm van autisme).

    Het lijkt me leuk om met je in contact te komen, en wellicht kunnen we een leuke vriendschap opbouwen.

    Mijn interesses zijn: bioscoop (films kijken), terrasje pakken, tafeltennis en nog wel meer.

    Welke plaats kom jij vandaan? En wat zijn jouw interesses?

    Mijn e-mail adres is: erikw2009@live.nl

    Het lijkt me leuk om wat van je te horen!

    Groetjes Erik

  • romain29

    hoi Nico, ik heb ook adhd en pdd nos en heb veel hobbies en een paar vrienden, maar wil toch een vriend hebben die hetzelfde heeft. ik ben 29 jr en woon in maastricht. reizen heb ik geen moeite mee. je kan me mailen op sjeufkuh@hotmail.com grtjes Romain