daten

  • ema

    Wat leuk.

    Ik woon in Zuid-Holland (Delft).

    Ik ben ook op zoek naar een huisgenoot, omdat ik niet alleen wil wonen.Maar daar kunnen we het misschien nog over hebben.

  • Martijn Broers

    Hallo,

    Ik ben Martijn Broers en kom uit Veenendaal.

    Ben op zoek naar mensen met Msn die ook Pddnos hebben.

    Wie kan mij helpen met zoeken?

    Groetjes Martijn Broers

  • Pma

    Hoi Desiree,

    Ik hoop voor jou dat het voor jouw broertje wel gelukt is een vriend of vriendin te vinden? Ik weet zelf hoe moeilijk dat is voor mensen met autisme, vanwege mijn zoon.

    Jouw broer is denk ik te oud (en te hoog IQ misschien waardoor ze niet echt aansluiting zouden vinden…) om vriendschap aan te gaan met mijn zoon.

    Toch post ik maar even dit bericht, omdat mijn zoon ook heel graag vrienden wil.

    Ik zoek ouders die ook zonen of dochters hebben die graag vrienden willen hebben . In de omgeving van Leiden. Mijn zoon is een heel erg lieve, vaak vrolijke, jongen van 18 jaar, maar de aard van zijn beperking, autisme, verstandelijke beperking en Gilles de La Tourette maken dat hij veel begeleiding nodig heeft. Maar hij heeft namelijk wel veel behoefte aan contact met leeftijdgenoten. Hij is een zgn. “warme” autist die het contact juist opzoekt en gezelligheid waardeert, liever dan zich terug te trekken. Hij vraagt mij ook om vrienden voor hem te zoeken en het doet me pijn dat hij zich eenzaam voelt. Hij kijkt altijd heel verlangend naar groepjes jongeren op straat en dan zegt hij: ik loop altijd met jou, ik heb geen vrienden, wil je een vriend voor mij zoeken? .

    Nu vraag ik me af of er niet meer ouders zijn die ook een zoon hebben wiens verwachtingen en wensen eigenlijk boven zijn mogelijkheden uitstijgen (en die van ouders) en of er niet een vriend(en) gevonden kunnen worden. Ik wil me er zelf graag voor inzetten en ook uitstapjes doen dan met de beide vrienden. Mijn zoon houdt van muziek en wandelen.

    Reacties welkom! Pauline

  • sjonnie1987

    heeey ema

    ik ben een jonge van bijna 23jaar ik heb pdd-nos en ben licht autistichs daarnaast ben ik moeilijk lerent en heb ik gile de la tourette, maar niet met schelden hoor! maar dat vertel ik je later wel prive. ik zoek ook een relatie maar ik zoek geen meiden die waar je het aan kunt zien da ze gehandicapt zijn, ik zie er zelf ook gewoon normaal uit! heb alleen maar een paar beperkingen maar je ziet niks aan me

    mijn hobbys zijn karpervissen msnnen sleutellen aan scooters, wat zijn jou hobbys? en kan je een beschrijving van je zelf vertellen? hoe je eruit ziet waar je woont wat je hobbys zijn

    heb je ook msn?

    je kan me ook mailen naar s.steenhuizen@gmail.com

    ik hoor wel van je X sjonnie

  • sjonnie1987

    heeey ema

    ik ben een jonge van bijna 23jaar ik heb pdd-nos en ben licht autistichs daarnaast ben ik moeilijk lerent en heb ik gile de la tourette, maar niet met schelden hoor! maar dat vertel ik je later wel prive. ik zoek ook een relatie maar ik zoek geen meiden die waar je het aan kunt zien da ze gehandicapt zijn, ik zie er zelf ook gewoon normaal uit! heb alleen maar een paar beperkingen maar je ziet niks aan me

    mijn hobbys zijn karpervissen msnnen sleutellen aan scooters, wat zijn jou hobbys? en kan je een beschrijving van je zelf vertellen? hoe je eruit ziet waar je woont wat je hobbys zijn

    heb je ook msn?

    je kan me ook mailen naar s.steenhuizen@gmail.com

    ik hoor wel van je X sjonnie

  • apoc

    -

  • marcel zeeman

    halo ik ben marcel zeeman 20 jaar oud heb pdd nos zou het leuk vinden om met je te praten

  • p.h.

    ema Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben een vrouw van 26 jaar en mogelijk

    > autistisch.

    >

    > Ik heb nooit echt aansluiting kunnen vinden bij

    > mensen,wel geprobeerd maar het lukt niet om een

    > gelijkwaardig contakt op te bouwen.

    >

    > Ik zoek een jongen om gezellige dingen mee te

    > doen.Bios,zwemmen enz

    > Hij moet licht autistisch zijn er leuk uit zien

    > opleiding is niet zo belangrijk.Met jongens

    > geboren tussen 22 december en 20 januari schiet ik

    > het best op.Hij moet liefst hetero zijn.

    >

    > Ik ben niet op zoek naar:jongen in een rolstoel(ik

    > zit ook niet in een rolstoel)

    >

    > Kent u iemand of bent u iemand die interesse

    > heeft?Dan hoor ik dat graag in reactie.

    > Bedankt.

  • elle

    Hoi allemaal

    Zoeken jullie ook een huisgenoot?

    Voordelen zijn:

    Twee inkomens

    Gezelligheid en iemand om mee te praten

    Misschien samen werken in een sociale werkplaats

    Begeleiding aan huis

    Groet

  • Ronald Blijlevens

    Beste leden,

    Ik ben een 41 jarige man met de autistische stoornis. Mijn oudste zoon heeft ook de autistische stoornis. Voor ons is dat helemaal geen probleem. Maar alles bewijst dat de niet-autisten het wel een probleem vinden, want mijn vrouw wil na bijna 11 jaar huwelijk van me scheiden. Het komt niet meer goed. Ik leg me daar na veel innerlijke strijdt bij neer, en hier een oproepje plaatsen voor een nieuwe vriendin is misschien wel mijn manier om het te verwerken maar ook om in de ellende van de laatste tijd ook wat prettige momenten te plaatsen, of iets om naar uit te zien.

    Ben jij een vrouw tussen de 20 en de 42 die ook een autisme stoornis heeft (maakt niet uit welke) of daar mee om kan gaan, dan wil ik je graag leren kennen. Als je dat wil dan wil ik naar manieren gaan zoeken om elkaars email adres te verkrijgen zonder dat dat tegen de regels is van deze website. Ik heb de regels wel niet gelezen, zie ik in geen enkel bericht een email adres genoemd. Dus het zal wel niet mogen. Kunnen we mekaar hier ook prive berichten versturen misschien ?

    met vriendelijke groetjes,

    Ronald Blijlevens