vakantie met jongvolwassenen met autisme mét ouders

• Pma

Hoi allen,

ik weet dat er vakanties zijn waar ouders naar toe gaan met hun kinderen met een aan autisme verwante stoornis en dat kinderen dan met elkaar kunnen spelen. Weet iemand of er zoiets ook voor jongvolwassenen met autistische stoornis bestaat? Ik bedoel een plek waar de ouders mee kunnen.

Ook bestaat bij mij de vraag of meerdere ouders wensen een vakantie te houden met andere jongvolwassenen met autisme en bijv een verstandelijke beperking , samen met ouders??

Ik heb het namelijk helemaal gehad met vakantieparken waar iedereen met elkaar omgaat en mijn zoon verlangend moet toezien….!

Groeten,

Pauline

• Monique

Ben ook benieuwd of er zoiets is Pauline, daar wij hetzelfde probleem ervaren met onze zoon van 17 (asperger).

Groet, Monique

• Pma

Hoi Monique ,

Eindelijk een keer een antwoord. bedankt! Het lijkt of anderen dit niet hebben, heb al zo vaak gezocht.

Maar mijn zoon (18)heeft ook een verst. beperking en dat heeft jouw zoon niet, dus dat gaat niet samen toch .

Groetjes Pauline

• marcel zeeman

hoe oud is uw zoon en wat heeft die

• Pma

Hi Marcel,

Autisme GTS en verstandelijke beperking. Zag je ook posten op andere prikbord. Lukt het je te vinden wat je zoekt?

Groetjes , Pauline

• rspekking@kpnmail.nl

Geachte mevrouw, Mijnheer,

WEllicht kan ik iets voor u betekenen. www.activeactivities.nl

Met vriendelijke groet,

R. Spekking.