contact gezocht met ouders

• enithstans

hoi mijn naam is enith

en ik ben een moeder van een 7 jarig zoontje,hij is een kern autist en sinds kort is er ook adhd vast gesteld.

mijn wereld en die van mijn vriend is een beetje aan de kleine kant geworden omdat mensen niet altijd je problemen aan willen horen en het woord autisme brengt

vragen met zich mee die iedere keer terug blijven komen.of mensen het onderwerp niet willen kennen of zo.

zijn er meer stellen of moeders die op zoek zijn naar vriendschap,die niet alleen van 1 kant komt neem dan contact met me op.

je kan ook altijd vast mijn msn adres invoeren maar ik ben niet al te regelmatig te vinden op msn.

tot snel

groetjes enith

• lanie14@tele2.nl

Hoi Enith,

Via een vriendin ben ik achter deze site gekomen. En ik ben ook op zoek naar contacten, mensen waarmee je kunt praten over autisme en alles wat er bij komt kijken,

Ik heb een zoon van 11 met Pdd-nos en Adhd en een dochter van 7 met Pdd-nos. Ben sinds deze zomer aleenstaande ouder.

Wij wonen sinds 4 jaar in Hem en wij hebben nog niet veel vrienden, en dat is erg eenzaam.

Groetjes Liane

• enithstans

hoi liane,

klinkt als een zeer intensief leven wat je daar omschrijft,en zeker nu je er alleen voor staat.

je kan altijd mijn msn toevoegen zodat je direct naar me kan mailen of via msn met me kan praten als je wil.

enithstans@hotmail.nl

tot mails

groetjes enith