Oproepje

  • Ronald Blijlevens

    Bericht Verwijderd door Ronald zelf.

  • bergsepaul

    Hallo Ronald,

    Ik vraag mij af hoe het inmiddels met je is? Ook ik ben getrouwd, en ook mijn vrouw heeft het er moeilijk mee. Ik heb geen kinderen. Ik ben dus niet op zoek naar een relatie, maar wil graag ervaringen uitwisselen. Wellicht dat wij van elkaar iets kunnen leren.

    Groet,

    Paul

  • Ronald Blijlevens

    Bericht verwijderd door Ronald zelf

  • Viola_D

    Hallo Ronald,

    Ik ben een 40 jarige vrouw met een zoals recent is gebleken ook een ontwikkelingsstoornis dus heeft want

    bij mijn oudste dochtertje is het nu vastgesteld en zij is eigenlijk net zo als ik vroeger was op de kleuterschool.

    Het is dat een van haar crecheleidsters het in de gaten had daar zij zelf een autistische zoon heeft en die

    kenmerken herkende. Vervolgens naar jeugdafdeling verwezen van het riagg voor een onderzoek en diagnose

    en daar werd ASS vastgesteld toen viel alles voor mij op zn plaats en waarom bij mij contact leggen met mensen

    ook altijd zo moeizaam afging net of er een blokkade in mijn hoofd zat als er veel mensen zijn dan klap ik volledig dicht.

    Heb er nog steeds wel wat last van maar je leert er mee omgaan en je zou nu niet meer direct kunnen zien dat ik een

    autistische stoornis heb. Ikzelf heb 2 dochtertjes 1 van bijna 4 met pddnos en 1 van bijna 2 gemiddeld kindje zonder ASS.

    Voorlopig eerst maar wat ervaringen onderling uitwisselen met iemand die mij begrijpt voordat ik mij in een e.v.t relatie stort.

    groetjes viola.

  • Ronald Blijlevens

    Bericht verwijderd door Ronald zelf