9 juli as. wordt van 19 tot 23 uur weer Iets Drinken georganiseerd in de Prismare Lounge aan de Lonnekerspoorlaan 120 in Enschede (Overijssel). Iets Drinken georganiseerd. Iets drinken is een netwerkborrel voor mensen met autisme met als doel: nieuwe mensen ontmoeten en Iets Drinken.

Vorige maand werd de 1ste Iets Drinken gehouden en dit was een groot succes. Een citaat uit ons verslag:

“Tijdens Iets Drinken bleek dat ik niet zo speciaal was als ik dacht. Ik kwam er nog zo'n 60 tegen die met me konden lachen”, schrijft een van de bezoekers van de eerste netwerkborrel van Iets Drinken later op de website van de organisatoren: Gody en Gijs genaamde Asocialekaart.nl. Dit vat de stemming tijdens de eerste netwerkborrel goed samen. …Lees meer

Wil je op de hoogte blijven van Iets Drinken? Schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief.

We horen vaak: Waarom is Iets Drinken niet in mijn regio? Ja, waarom eigenlijk niet! Wij helpen je dan ook graag Iets Drinken ook te organiseren in jouw regio. We komen zelfs helpen met het zoeken van een geschikte lokatie. Ook mag je gebruik maken van de naam: Iets Drinken en ons concept, website, posters en netwerk. Heb je interesse, neem dan contact met ons op.

Meer informatie is te vinden op: www.asocialekaart.nl.