Ik zoek contacten in zuid holland

  • albertine

    Hallo.

    Ik ben Albie.

    Ik ben 29 en woon net 1 jaar in Den Haag.

    Ik heb al sinds 13 augustus 2010 een vaste vriend, John. mijn vriend John woont in utrecht.

    Over niet al te lange tijd gaan wij trouwen, en dus ook samenwonen.

    Hij komt mijn kant op, omdat hij het in zuid holland leuker vind dan in utrecht.

    Ik ben op zoek naar leuke gezellige contacten in zuid holland.

    Waar ik o.a. van hou is:

    Pretparken, kermissen en dierentuinen bezoeken, aparte museums bezoeken zoals de gevangenpoort panorama mesdag of de gevangenpoort, ergens op een terrasje wat drinken, naar het strand toe, evenementen bezoeken zoals het zomercarnaval in rotterdam het vuurwerkenfestival in scheveningen of bijvoorbeeld het charles dickens festein in deventer, Ik ben dol op films en dan met name horrorfilms en harry potter, een gezelschapsspelletje doe ik ook wel graag, en bijvoorbeeld gewoon naar de stadt toe ergens een kopje koffie drinken of een winkelcentrum afstruimen vind ik ook leuk om te doen.

    Autismesoos-en vind ik ook wel leuk om naar toe te gaan.

    Trouwens, dit zijn ook de dingen die mijn vriend John leuk vind om te doen.

    Alleen wonen we nog niet samen, maar wij zijn eigenlijk ieder weekend wel samen.

    Ik hoop via hier wel wat aan leuke contacten te kunnen komen.

    Groetjes Albie en John

  • bergsepaul

    Hallo Albie,

    Ik ben wel nieuwsgierig hoe jou leven er uit ziet. Ik ben 41, getrouwd, WAO, weet sinds 4 jaar dat ik PDD-NOS heb. Ik ben marathonloper, en wil graag in contact komen met andere PDD-NOS-ers. Ook kan ik je de carnaval (wij noemen het vastenavend) hier in Bergen op Zoom aanbevelen.

    Ik ben benieuwd naar je antwoord.

    Paul

  • ana ana

    heei ik ben dorine. ik vind het ook leuk om dingen te doen/te bezoeken. ik woon in scheveningen-sleepnetstraat! het vuurwerkfestival is e in juli/augustus ! ik heb weinig geld, maar vind het wel leuk om mee te gaan naar van alles! ik heb geen vriend en ben dus vrij. ik ken niet veel voor autisten, ben 2 x gewest naar scheveningen-soos, maar die waren veel jonger dan ik. ik ben 33 jaar. jij bent niet zo jong..misschien vind je het leuk om samen dingen te doen? ik ga ook graag mee naar nieuwe evenementen, etc! ik zit nu echt te vaak achter de computer. eropuit lijkt me leuker! groetjes van dorine.