Leuke jongeman (34) met Pdd-Nos zkt contact met jou.

  • Jordy34

    Rustige en soms wat verlegen jongeman wil graag in contact komen met leuke, lieve meid.

    Sindskort weet ik dat ik Pdd-Nos heb.Inmiddels ben ik 34 en na eerst nog een andere diagnose gehad te hebben, weet ik dat ik niet alles meer ‘normaal’ kan krijgen.Dat sommige dingen nooit weg zullen gaan.Na een burn out in 2004 kreeg ik eerst de diagnose NAO persoonlijkheidsstoornis met borderline trekken.Na deze diagnose en een op een therapie plus de begeleiding die ik kreeg op diverse levensgebieden ben ik mezelf aardig gaan ontwikkelen.Afgelopen voorjaar heb ik mij opnieuw laten testen, omdat ik toch bepaalde klachten bleef houden en er niet zeker was van mijn diagnose.Uiteindelijk ben ik blij dat ik (nu bij een andere instelling)volledig en nog uitgebreider heb laten onderzoeken.Met deze nieuwe uitslag (en diagnose) valt eigenlijk alles wel op z'n plaats.En eigenlijk ben ik al heel aardig bezig al zeg ik het zelf.In ieder gval gaat mijn begeleiding wat aangepast worden en ik zal nog gestructureerder te werk kunnen gaan.Momenteel volg ik buitenshuis regelmatig een cursus of training op het persoonlijke vlak, naast mijn dagelijkse dingen in huis.Bij de voetbalclub waar ik woon ben ik jeugdscheidsrechter en op zondag voetbal ik daar ook zelf in een team.In de zomer ga ik ieder jaar met een singlesreis op vakantie.De structuur en gezelligheid die zo'n reis met zich meebrengt maakt dat ik mij dan zeer aangenaam voel.

    Wat ik mis in mijn leven hier, maar wat ik vooral ook wil geven is warmte en geborgenheid.Ik heb ook veel te geven.Ik ben geduldig en lief.Open en eerlijk.Alleen als ik over mijn grenzen ga kan ik ook stil, onzeker en onrustig zijn.Ik probeer zoveel mogelijk dingen zelf op te pakken.Met misschien wel jou leuke dingen gaan doen en ervoor je kunnen zijn, maar vooral samen genieten daar verlang ik zo naar.Ik ben niet op zoek naar iemand die alleen maar voor het uiterlijk gaat.Ik hoor vaak genoeg dat ik er wel goed uitzie.De afgelopen jaren heb ik vooral aan mezelf gewerkt en ben ik geen relaties aangegaan.Ik hoop hier iemand te vinden die trots op mij wil zijn en me een beetje begrijpt.Ben jij de persoon die openstaat voor mijn innerlijk en bij wie mijn diepste binnenste tot verdere bloei mag komen..?

    Groetjes van Jordy

  • elle

    Hoi

    Ik wens je veel succes!

    Je kan ook gelukkig zijn zonder relatie.

    Groetjes

  • Jordy34

    Dag Elle,

    Ben ook erg gelukkig zonder relatie.Het is een wens, een verlangen.

  • Norbert1968

    Hoi, ik ben Norbert, ik heb ook pdd-nos en ik weet uit ervaring dat een relatie heel goed mogelijk is, heb nu een relatie van ruim 10 jaar en ben getrouwd sinds ongeveer 1 jaar. Met geduld en berip kom je een heel eind. Heel veel succes!

  • elle

    Hoi

    Je kan www.aspergersyndroom.nl uitproberen.

  • Erik

    elle Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi

    >

    > Je kan www.aspergersyndroom.nl uitproberen.

    U bent webmaster van deze website ?

    Hij is hier al 8 keer voorbijgekomen, vandaar.

  • Viola_D

    Ik ben een vrouw met eveneens pdd nos en borderline trekjes maaaar die borderline trekjes krijg ik

    voornamelijk als ik over mijn grenzen van mijn kunnen perse heen moet naar feestjes e.d omdat ik

    dat vreselijk vind o.a. Ik heb 2 dochtertjes en zoek ook gelijkgestemden o.a.

    groetjes Viola.

  • ana ana

    hallo jordy, waar woon jij? ik woon in scheveningen.

    ik ben nog wel te vaak alleen en het juiste werk vind ik nog niet helemaal, al heb ik nu 1 dag leuk werk, en 1 dag dat steeds wisselt en af en toe invalwerk. mijn leven is dus nog niet stabiel . ik ben dus nog steeds op zoek naar werk.

    in relaties heb ik niet veel vrienden, mijn vriendinnen zijn/gaan 1 voor 1 trouwen. dat wordt steeds minder. bovendien werken zij ook veel. ik zoek nog wel iemand om eens leuke dingen mee te doen als single. ik heb nog niet gelezen waar jij woont?

    maar misschien ben ik wel niet het goede type voor jou, aangezien mijn leven nog niet helemaal is zoals ik t graag zou willen hebben. groeten van dorine