Hoi, mijn naam is Norbert ik ben 43, ben getrouwd en ik heb een paar weken geleden de diagnose pdd-nos gekregen. Uiteraard weet ik al 43 jaar lang dat ik “raar”, “vervelend” en “anders” ben maar heb nooit de juiste diagnose gekregen. Vanaf mijn 15e bezoek ik al psychologen, heb regelmatig gehoorddat mijn klachten een beetje op borderline leken maar ik wist zelf dat het geen borderline is. Vanaf m'n 30ste heb ik het zoeken naar een naam voor mijn gedrag opgegeven, ik moest maar accepteren dat ik een lastig karakter had en nog steeds de schade meedroeg van een niet gemakkelijke, zeg maar moeilijke jeugd en opvoeding. Nu blijkt gewoon dat ik veel verschijnselen van pdd-nos had zoals: absoluut niet tegen veranderingen kunnen, sociaal zwak en onhandig, motorisch onhandig, taalproblemen, eetproblemen en meer.
Nu ik weet dat ik pdd-nos heb vallen alle puzzelstukjes in elkaar, alle herinneringen van vroeger die boven komen passen in het pdd-nos paatje. Ik was eigenlijk opgelucht dat ik iets had, klinkt raar maar het is zo.
Omdat ik weinig info kan vinden over volwassenen met pdd-nos ben ik een blog begonnen die, zeer nadrukkelijk, ALLEEN voor volwassenen met pdd-nos is. Ik wil graag graag ervaringen uitwisselen en conract met lotgenoten. Er moeten toch meer volwassenen zijn die vroeger zijn weggezet als lastig, afwijkend en vervelend waar nu de diagnose pdd-nos is gesteld? Ik hoop dat er mensen zijn om ervaringen mee uit te wisselen. Kom naar mijn blog www.pddnos-volwassenen.blogspot.com of mail naar pddnos.volwassenen@gmail.com