ben op zoek naar ouders wier kinderen noodgedwongen thuis zitten

  • kirstenkinneging@hotmail.com

    Hallo is daar iemand?

    Ik ben op zoek naar ouders wier kinderen noodgedwongen thuis zitten omdat hun kind(eren) niet binnen een bestaand schoolsysteem passen.

    Mijn zoon van net 6 jaar is autistisch en heeft waarschijnlijk asperger. Hij is erg intelligent maar sociaal emotioneel nog heel klein.

    Ik wil een dagbestedingscentrum of “huis” op gaan zetten met professionele leerkrachten en pedagogen. Kleinschalig onderwijs, dus niet meer dan 5 a 6 kinderen in een groep. Dit wil ik in Zeist gaan opstarten, mijn zoon Sebastiaan is in behandeling bij het kindertherapeuticum in Zeist en wij wonen daar ook.

    Welke ouder wil zich ook hier voor inzetten, of mee helpen denken?

    Ik ben een alleenstaande moeder en wil ons en anderen graag uit de circel van isolement halen, samen staan we sterk en kunnen we elkaar helpen.

    Groet van Kirsten

    Kirsten Kinneging

  • JOHANNAKLOPPERS@GMAIL.COM

    Hallo Kirsten,

    Jij zoekt ouders die zich willen inzetten in Zeist. In Zeist lukt mij niet, maar in Westerbork ben ik druk doende een autistisch centrum op te richten met oa les in groepsverband van 4 leerlingen . Wellicht is onze nieuwe website : www. autistischcentrumjoshua.nl de moeite van het bezoeken waard.

    Groet, Johanna Kloppers.