ppd nos vrienden kwijt

  • snudo

    hallo

    het heeft een tijd geduurd voor we er achter waren wat er “mis” met me is, ik ben nu 31 en met medicatie en hulp gaat het al beter.

    ben alleen in de tijd dat ik in de molen zat al mijn oude vrienden kwijt geraakt ze begrepen het niet, dit doet me pijn en ben het vertrouwen in mensen hierdoor wat kwijt geraakt.

    via deze weg wil ik gelijkgestemde leren kennen om ervaringen te delen en evt een vriendschap op te bouwen.

    groetjes snudo

  • johnnie342@hotmail.com

    Hallo snudo,

    Ik herken mezelf in jouw verhaal. Ook ik ben mijn oude vrienden kwijtgeraakt, maar dat kwam ook o.a. door mijn werk, waardoor ik weinig tijd had om met hen om te gaan.

    Het lijkt me leuk om je te leren kennen om evt ervaringen te delen en/of vriendschap op te bouwen. We kunnen verder via msn en/of mail contact houden.

    Groetjes

  • appel2012

    ook ik herken me erg in jou verhaal.

    Ik was 27 jaar toen bij mij werd vastgesteld wat er aan de hand was ik ben nu bijna 40 en heb ook lang moeten wachten op de juiste begeleiding

    Ik heb ook eigenlijk geen vrienden, de vrienden ??? die ik heb begrijpen mij niet.

    Ik zou ook wel eens mijn ervaringen willen delen met iemand die hetzelfde meemaakt