Zoek contacten/relatie

  • Michiel

    Beste allemaal,

    Ik 34 jaar ben opzoek naar contacten, eventueel relatie. Ben zelf nogal openminded en sta voor veel dingen open.

    In 2010 is bij mij de diagnose van Asperger vastgesteld. Er zijn veel dingen waar ik lol uit kan halen. Het liefst ben ik creatief bezig. Leef gezond en ben niet echt een type dat ieder weekend in de kroeg hangt. Als er een keer gestapt wordt dan doe ik dat wel uitbundig mits ik in vertrouwd gezelschap ben. Vindt het verder belangrijk om elkaar de ruimte te kunnen geven om ook je eigen gang te gaan.

    Kan iemand mij verder helpen om in contact te komen met het liefst mensen die creatief bezig zijn?

    Ik hoop iemand te vinden waarmee ik wellicht ook meer kan delen dan alleen creatief te zijn maar ook lief en leed kan delen.

    gr,

    Michiel

  • appel2012

    als je wil kunnen we mischien wel mailen en kijken hoe het gaat

  • ana ana

    wat versta jij onder creatief? ik kan goed tekenen. maar koken vind ik geweldig/bakken. helemaal als het voor een doel is/ voor iemand-een groep, etc. ook houd ik veel van wandelen-niet te langzaam. kroegen stap ik niet snel binnen. maar met meer mensen vind ik meer dingen leuk die ik alleen niet zou doen. wat voor creatieve dingen vind jij leuk? en waar woon jij? ik woon in scheveningen en ben 33 jaar. groeten van dorine