vrienden gezocht

  • gruitroy@planet.nl

    hallo ik ben rob.

    ik ben zestien jaar en woon in midden nederland.

    vanaf mijn 12de weet ik dat ik pdd-nos heb.

    ik heb niet veel vrienden en zou het leuk vinden om via deze mogelijkheid nieuwe vrienden/contacten te maken.

    eigelijk zit ik na school de hele dag binnen en ben dat nu eigelijk best wel zat.

    ik vind het leuk om door de bossen te lopen of door de stad.

    ik hou ook erg veel van koken.

    zou jij contact met mij willen maken reageer dan.

    groeten,

    rob

  • peter22

    Hey Rob,

    Lijkt me leuk je beter te leren kennen. Ik heb zelf asperger (ook autisme), ben wel ietsjes ouder dan jij: 23 jaar. Ik kom uit het oosten van nederland.

    Groetjes Peter

  • keco1992

    Hallo Rob,

    Ik ben Kevin, ben 20 jaar en heb precies hetzelfde als wat jij hebt pdd-nos met normale intelligentie.

    Ik zoek net als jou vrienden/contacten voor leuke dingen of gewoon mailcontacten.

    Ik woon in de buurt van Gorinchem,net nog in Noord-brabant en het lijkt me leuk is met elkaar in contact te komen gezien we hetzelfde hebben.

    Mijn hobby's zijn muziek maken/luisteren, fietsen, computeren, lezen,enz,winkelen.

    Ik hoor wel van je of het je leuk lijkt.

    Met hartelijke groeten Keco1992 oftewel Kevin

  • gruitroy@planet.nl

    hallo kevin.

    leuk dat je hebt gereageerd.

    het lijkt me leuk om eerst gewoon te mailen.

    en wie weet later wel een keer af te spreken.

    allen kan het een brobleem zijn dat ik in flevoland woon.

    en jij in Noord-brabant en dat ligt nogal een stuk uit elkaar.

    verder zie ik dat we ons wel in dezelfde dngen intereseren.

    dus het lijkt mij best leuk om verder met jou in contact te komen.

    misschien is het goed om te weten dat mijn iQ iets lager dan gemiddeld is.

    met vriendelijke groeten,

    rob.

  • keco1992

    Hallo,Rob,

    allereerst leuk dat je het ook leuk vindt voor contacten, oei, de afstand is inderdaad iets verder dan ik gedacht had, omgeving almere,lelystad,ik dachte eerst utrecht,amersfoort omdat je midden-nederland omschreef waar je woonde.,.maar voor mailcontacten eerst wat je al eerder zei zou eerst prima zijn en straks is kijken of de klik er is en of de afstand wel haalbaar is voor meer.

    Weet niet of je mijn mail hebt,deze is j.colijn9@kpnplanet.nl

    Msn heb ik helaas niet.

    hartelijke groeten Kevin of te wel keco1992

  • gruitroy@planet.nl

    hallo peter.

    ik vind het leuk dat je hebt gereageerd.

    maar je bent helaas iets te oud voor mij.

    ik wens je verder wel veel sucses in het maken van vrienden.

    groeten,

    rob

  • gruitroy@planet.nl

    hallo kevin.

    bedankt voor je E-mail adres.

    ik al je zo snel mogelijk mailen

  • sv.verwaaij@gmail.com

    Geldt dit nog steeds?

  • rram

    Hallo Rob,

    Deze mail stuur ik voor mijn zoon. Hij heeft ook Pdd-nos en is ook op zoek naar meer vrienden om samen ervaringen uit te wisselen en leuke dingen te doen. Hij houdt er ook van om naar de stad te gaan en om te koken. Verder vindt hij het leuk om te gamen en films te kijken. Ook is hij gek op goochelen. Hij is 18 jaar en woont in de provincie Gelderland.

    Nou, het lijkt me leuk om iets van je te horen. Dan laat ik hierna mijn zoon aan het woord.

    Groetjes, Arianne

  • tante wen

    Hoi Rob,

    Ik zoek voor mijn neef van 18 precies hetzelfde hij is gek op koken! Zit vaak binnen bij gebrek aan vriendschappen, hij is erg vriendelijk, hip en sociaal. Hij houdt van het ondernemen van dingen, bioscoop, kookworkshops, wandelen, tekenen etc. Kun je mij aangeven wat je in een vriendschap zoekt en of je het leuk vindt dingen te ondernemen, zoals museum bezoek e.d.?

    Wij wonen in zuid-holland.

    Groeten, tante wen